Εκτός από την τιμή των προϊόντων, θα είστε υπεύθυνοι επίσης για το κόστος της αποστολής της παραγγελίας προς την διεύθυνση παράδοσης που έχετε δηλώσει. Κάνουμε τον παρακάτω διαχωρισμό:

  • Μεγάλα σε όγκο και βάρος προϊόντα: Αποστέλλονται  με μεταφορικές εταιρίες για κατ’ οίκον παράδοση η για παραλαβή από την έδρα της  μεταφορικής εταιρίας της περιοχής σας. Ογκώδη προϊόντα είναι π.χ. στρώματα, κρεβάτια και γενικά έπιπλα.
  • Προϊόντα προς αποστολή ως ταχυδρομικά δέματα (Μικρότερα σε όγκο και βάρος προϊόντα). Προϊόντα όπως π.χ. στέφανα, καράφες, πετσέτες χεριών και κλινοσκεπάσματα.
  • Οι τρόποι αποστολής καθορίζονται κάθε φορά ανάλογα με την παραγγελία  που έχει κάνει ο πελάτης . Σε κάθε περίπτωση όμως η (εταιρία) δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρησης που προέρχονται από τρίτους ή την ίδια ή μη πραγματοποίησης της παραγγελίας, παρά ταύτα  δεσμεύεται για την άμεση ενημέρωση του πελάτη για την κατάσταση της παραγγελίας.
  • Κατόπιν συνεννόησης μαζί σας αποφασίζουμε για την μέθοδο αποστολής.

ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ (ΟΓΚΩΔΗ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΜΑΤΑ, ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΑ):

Ο πελάτης μπορεί να παραλάβει τα προϊόντα από τα κατάστημα μας, από την έδρα της μεταφορικής εταιρίας

ή μπορεί να ζητήσει να σταλθούν σε μια συγκεκριμένη διεύθυνση.

Η μεταφορική εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να συμφωνήσετε στην τελική ημερομηνία και ώρα παράδοσης.

Τα εμπορεύματα παραδίδονται στο πεζοδρόμιο της οικοδομής.

Παρακαλούμε ενημερώστε μας αν υπάρχουν δυσκολίες πρόσβασης στο χώρο σας.

Στις περιπτώσεις όπου ο τόπος προορισμού είναι εκτός πόλεως, τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται πάντα μέχρι την πόλη του πρακτορείου της περιοχής σας, σε αυτήν την περίπτωσει παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας πούμε το ακριβές ποσώ έως την διεύθυνση (περιοχή εκτός πόλης) που επιθυμείτε να γίνει η παράδοση.

Για να ενημερωθείτε για την χρέωση των μεταφορικών εξόδων της παραγγελίας σας

προσθέτουμε τα προϊόντα και τις ποσότητες που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι,

συμπληρώνεται τα στοιχεία σας και το σύστημα ενημερώνει αυτόματα τα έξοδα αποστολής.

Σε περίπτωση που το σύστημα δεν σας εμφανίζει τον ταχυδρόμικό κώδικα της περιοχής σας (δεν θα σας εμφανίζει και τα έξοδα αποστολής) παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΔΕΜΑΤΑ (ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΣΕ ΟΓΚΟ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΠΩΣ ΣΤΕΦΑΝΑ ΓΑΜΟΥ,ΚΑΡΑΦΕΣ, ΠΕΤΣΕΤΕΣ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΛΙΝΟΣΚΕΠΑΣΜΑΤΑ):

Τα ταχυδρομικά δέματα παραδίδονται ώς συνήθως στην πόρτα εισόδου την διεύθυνσης παράδοσης που έχετε δηλώσει.

Τα έξοδα αποστολής μέσω Courier και Μεταφορικής εταιρείας υπολογίζονται ανάλογα με το βάρος και τον όγκο του εκάστοτε προϊόντος, καθώς και τον ταχυδρομικό κώδικα διαμονής.

Τα ταχυδρομικά δέματα θα παραδοθούν εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας.

http://www.taxydromiki.gr/track.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ 

Το GrammiDeco προσφέρει παράδοση στα νησιά της χώρας. Η παράδοση πραγματοποιείται κανονικά, στην διεύθυνση του παραλήπτη.

Παρακαλώ σημειώστε ότι η παράδοση στα νησιά μπορεί να διαφέρει. Εξαρτάται από την συχνότητα δρομολογίων του πλοίου προς το νησί.

Για περαιτέρω πληροφορίες παρακαλώ πολύ όπως επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών του GrammiDeco.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

Το GrammiDeco προσφέρει παράδοση  σε χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης.

Η παράδοση πραγματοποιείται κανονικά, στην διεύθυνση του παραλήπτη.

Τηλέφωνο +30 23410 25650

Δευτέρα-Παρασκευή: 9.00-14.30  / 18.00-21.00

Σάββατο-Κυριακή: κλειστό.

Επιστροφή Προϊόντων

Από την αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προϊόντων, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση, εφόσον το επιστρεφόμενο προϊόν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του.
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία μας για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρία μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μόλις παραλάβει το προϊόν πίσω, με τρόπο αντίστοιχο της πληρωμής που επέλεξε ο πελάτης.
Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
Εφόσον το προϊόν και η συσκευασία του είναι σε καλή κατάσταση, ο πελάτης θα πιστώνετε το αντίστοιχο ποσό. Στην αντίθετη περίπτωση θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη, με έξοδα του πελάτη.

Κανένα προϊόν δε θα γίνεται δεχτό εάν δε συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία μέχρι και 2 μέρες πριν από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.

Στη περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει η παραγγελία να παραδοθεί την επόμενη ημέρα, μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία σε διάστημα 2 ωρών από την ώρα που έλαβε το email επιβεβαίωσης της αγοράς.

Μετά το πέρας των παραπάνω χρονικών διαστημάτων η παραγγελία θα παραδοθεί στον πελάτη, και ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για να στείλει το προϊόν πίσω στο κατάστημα.